JPMorgan’daki idari yöneticiler için artık hibrit çalışma yok
JPMorgan Chase & Co. idari yöneticilerine hafta içi her gün ofiste olmaları gerektiğini söyleyerek pandemi sürecinde devreye alınan hibrit çalışma uygulamasına son verdi.
Bankanın operasyon komitesi işçiye yazdığı bir notta, “Liderlerimiz kültürümüzü güçlendirmede ve işlerimizi yürütmede kritik bir rol oynuyor. Sahada görünür olmalı, müşterilerle görüşme yapmalı, eğitim vermeli, tavsiyelerde bulunmalı ve anında geri bildirim için her zaman hazır olmalıdırlar. ve doğaçlama toplantılar. Örnek olmalarına ihtiyacımız var. Bu nedenle tüm genel müdürlerden haftanın beş günü ofiste olmalarını istiyoruz.”
ABD’deki diğer kurumsal firmalar gibi Wall Street firmaları da Kovid-19 salgını gerilerken evden çalışma kurallarını yeniden gözden geçiriyor.
New York merkezli JPMorgan’da, bireysel bankacılık şubelerindeki ve çek işlemedeki çalışanların her gün ofiste olması gerekirken, diğerlerinin hibrit çalışma modelinden faydalanmasına izin veriliyor. Ancak bu çalışanlar da üst yönetim tarafından onaylanmadığı sürece haftanın üç günü işyerine gelmek zorunda kalacak.
“Birçoğunuz hibrit modellerinizi takip ediyorsunuz, ancak ofis içi katılım beklentilerini karşılamayan ve bu durumun değişmesi gereken birçok çalışan var. Hibrit model gereksinimlerinizi karşılamaktan siz sorumlusunuz. Yöneticiniz, katılım gereksinimlerinin karşılanmasını sağlayacak ve Bankanın operasyon komitesi bahisle ilgili bir notta, “olmayan yerlerde düzeltici önlem alın” dedi. Aşağıdakileri içerebilecek uygun performans yönetimi adımlarını almaktan sorumludur: